Меню сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Відвідувачі |
|
|
Наше опитування |
|
|
Форма входу |
|
|
Пошук |
|
|
|
Головна » 2016 » Серпень » 29 » мистецтво
|
|
Тематична структура програми інтегрованого курсу«Мистецтво» (8 – 9 кл.)
35 год на рік (1 год на тиждень), з них 4 год – резервний час
|
Клас
|
Тема року
|
Теми
|
8
|
Мистецтво в культурі минулого
|
Стилі та напрями мистецтва стародавніх епох і цивілізацій: античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс
|
Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм
|
9
|
Мистецтво в культурі сучасності
|
Стилі та напрями мистецтва: імпресіонізм і постімпресіонізм, модернізм і постмодернізм
|
Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва (музеї, медіа, реклама)
|
8 клас. Мистецтво в культурі минулого
|
Зміст
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Стилі та напрями мистецтва
|
Учень
знає і розуміє:
- особливості стилів і напрямів мистецтва (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
- вітчизняні архітектурні пам’ятки стародавніх епох;
уміє:
- порівнювати твори різних видів мистецтва певного стилю чи напряму (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
- створювати макети архітектурних споруд і виконувати живописні та графічні композиції у різних стилях;
застосовує:
- набуті знання і вміння у художньо-творчій діяльності, при виконанні проектів;
- спеціальну термінологію під час колективних обговорень явищ мистецтва
|
Стилі та напрями мистецтва (продовження)
|
Учень
знає і розуміє:
- особливості стилів і напрямів мистецтва (бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм);
уміє:
- інтерпретувати та порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
- виконувати ескізи, композиції, театралізації;
застосовує:
- знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів;
- спеціальну термінологію в процесі міжособистісного спілкування
|
Наприкінці 8 класу учень виявляє здатність:
- інтерпретувати зміст творів мистецтва різних видів і стилів відповідно до соціокультурного контексту;
- розробляти індивідуальні та колективні проекти з мистецтва різних епох;
- застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
- висловлювати особистісно-ціннісне ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в процесі обговорення різних явищ мистецтва в групах, виконувати проекти з мистецтва;
- здійснювати самостійну пошукову діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні матеріали
|
9 клас. Мистецтво у культурі сучасності
|
Зміст
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Стилі та напрями мистецтва (продовження)
|
Учень
знає і розуміє:
- особливості стилів і напрямів мистецтва (імпресіонізм та постімпресіонізм, різновиди модернізму і постмодернізму);
- спадщину видатних діячів вітчизняного мистецтва;
уміє:
- інтерпретувати та порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
- створювати живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і напрямах;
застосовує:
- знання про стилі та напрями мистецтва для самореалізації, виконання проектів,
у процесі художньо-творчої та соціокультурної діяльності
|
Екранні мистецтва.
Форми поширення мистецтва
|
Учень
знає і розуміє:
- види екранних мистецтв, жанри кіномистецтва;
- форми збереження культурної спадщини, роль музеїв та медіа у поширенні мистецтва;
- найвідоміші музеї та галереї рідного краю, України, світу;
- значущість мистецтва в діалозі культур;
уміє:
- класифікувати твори мистецтва різних видів, жанрів, стилів і напрямів;
- критично оцінювати сучасні явища культури, зокрема телебачення і рекламу;
- створювати ескізи рекламної продукції вітчизняного виробництва;
- використовувати комп’ютерні технології, зокрема ресурси Інтернету, для віртуальних екскурсій музеями України та світу, для виконання проектів;
застосовує:
- набуті художні знання і вміння для саморозвитку, естетизації середовища
|
Наприкінці 9 класу учень виявляє здатність:
- самостійно інтерпретувати зміст творів мистецтва різних видів і стилів, розуміючи їх значення для розвитку культури;
- виконувати творчі роботи та індивідуальні або колективні мистецькі проекти з використанням традиційних
і комп’ютерних технологій;
- застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
- виявляти особистіно-ціннісне ставлення до художніх явищ сучасності, висловлювати аргументовані оцінки, брати активну участь у дискусіях, шкільних культурно-мистецьких заходах;
- здійснювати самостійну пошуково-дослідну діяльність щодо мистецьких явищ різних стилів і напрямів, використовувати комп’ютерні технології для віртуальних екскурсій, презентації результатів проектної діяльності; створення і оформлення шкільних музейних колекцій, галерей, віталень
|
|
Переглядів: 1813 |
Додав: Адмін
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Годинник |
|
|
Календар |
|
|
Онлайн радіо |
|
|
Архів записів |
|
|
|