Мистецтво та художня культура у школі
П`ятниця, 19.04.2024, 14:29
       Ви увійшли як $U SERNAME$ | Група "Гості" | RSS





Вітаю Вас Гість
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відвідувачі
Locations of visitors to this page

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 115

Форма входу

Пошук

Головна » 2016 » Серпень » 29 » мистецтво
18:07
мистецтво
Картинки по запросу мистецтво 8 клас

Тематична структура програми інтегрованого курсу«Мистецтво» (8  9 кл.)

35 год на рік (1 год на тиждень), з них 4 год – резервний час

Клас

Тема року

Теми

8

Мистецтво в культурі  минулого

Стилі та напрями мистецтва стародавніх епох і цивілізацій: античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс

Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм

9

Мистецтво в культурі сучасності

Стилі та напрями мистецтва: імпресіонізм і постімпресіонізм, модернізм   і постмодернізм

Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва (музеї, медіа, реклама)

  8 клас. Мистецтво в культурі минулого

Зміст

Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Стилі та напрями мистецтва

Учень

знає і розуміє:

  • особливості стилів і напрямів мистецтва (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
  • вітчизняні архітектурні пам’ятки стародавніх епох;

уміє:

  • порівнювати твори різних видів мистецтва певного стилю чи напряму (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
  • створювати макети архітектурних споруд і виконувати живописні та графічні композиції у різних стилях;

застосовує:

  • набуті знання і вміння у художньо-творчій діяльності, при виконанні  проектів;
  • спеціальну термінологію під час колективних обговорень явищ мистецтва

Стилі та напрями мистецтва (продовження)

Учень

знає і розуміє:

  • особливості стилів і напрямів  мистецтва (бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм);

уміє:

  • інтерпретувати та порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
  • виконувати ескізи, композиції, театралізації;

застосовує:

  • знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів;
  • спеціальну термінологію в процесі міжособистісного спілкування

Наприкінці 8 класу учень виявляє здатність:

  • інтерпретувати зміст творів  мистецтва різних видів і стилів відповідно до соціокультурного контексту;
  • розробляти індивідуальні та колективні проекти з мистецтва різних епох;
  • застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
  • висловлювати особистісно-ціннісне ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в процесі обговорення різних явищ мистецтва в групах,  виконувати проекти з мистецтва;
  • здійснювати самостійну пошукову діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні матеріали

9 клас. Мистецтво у культурі сучасності

Зміст

Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Стилі та напрями мистецтва (продовження)

Учень

знає і розуміє:

  • особливості стилів і напрямів  мистецтва (імпресіонізм та постімпресіонізм, різновиди модернізму і постмодернізму);
  • спадщину видатних діячів вітчизняного мистецтва;

уміє:

  • інтерпретувати та порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
  • створювати живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і напрямах;

застосовує:

  • знання про стилі та напрями мистецтва для самореалізації, виконання проектів,

у процесі художньо-творчої та соціокультурної діяльності

      Екранні мистецтва.

Форми поширення мистецтва

Учень

знає і розуміє:

  • види екранних мистецтв, жанри кіномистецтва;
  • форми збереження культурної спадщини, роль музеїв та медіа у поширенні мистецтва;
  • найвідоміші музеї та галереї рідного краю, України, світу;
  • значущість мистецтва в діалозі культур;

уміє:

  • класифікувати твори мистецтва різних видів, жанрів, стилів і напрямів;
  • критично оцінювати сучасні явища культури, зокрема телебачення і рекламу;
  • створювати ескізи рекламної продукції вітчизняного виробництва;
  • використовувати комп’ютерні технології, зокрема ресурси Інтернету, для віртуальних екскурсій музеями України та світу, для виконання проектів;

застосовує:

  • набуті художні знання і вміння для саморозвитку, естетизації середовища

Наприкінці 9 класу учень виявляє здатність:

  • самостійно інтерпретувати зміст творів мистецтва різних видів і стилів, розуміючи їх значення  для розвитку культури;
  • виконувати творчі роботи та індивідуальні або колективні мистецькі проекти з використанням традиційних

 і комп’ютерних технологій;

  • застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
  • виявляти особистіно-ціннісне ставлення до художніх явищ сучасності, висловлювати аргументовані оцінки, брати активну участь у дискусіях, шкільних культурно-мистецьких заходах;
  • здійснювати самостійну пошуково-дослідну діяльність щодо  мистецьких явищ різних стилів і напрямів, використовувати комп’ютерні технології для віртуальних екскурсій, презентації результатів проектної діяльності; створення і оформлення шкільних музейних колекцій, галерей, віталень 
Переглядів: 1755 | Додав: Адмін | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник

Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

ІКТ технології


Корисні сайти
Відділ освіти Сквирської РДА

Онлайн радіо

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz